Рідні двигун M54B30 (після капіталки 10 тис. Км назад) і кузов посилений (є відмітка з Сантодор), велика частина деталей від M3:
- КПП 6-ти ступка
- ходова
- вихлоп c равнодлінним колектором, безкат
- самоблокується редуктор
- дзеркала, кермо, торпеда, дверні підніжки, сидіння (з ...електро-регулюванням і пам'яттю), є комплект дверних карт, але вони не встановлені
- укорочена рульова рейка (чи не від M3 а від Z4), дає дуже гостре управління
- є посилений захист днища, але вона знята (кріпиться до порогів)
З штатних зручностей:
- регулювання сидіння, люк, дзеркала, стеклоподйомнікі, шторки, все на електроніці, все працює
- противотуманки, фари ксенонові з ангельськими очками, рестайлових задні діодні ліхтарі
З косяків:
- не працює кондиціонер (треба міняти компресор)
- не працює музика (треба лізти в електрику)
- задні стійки під заміну
Машина робилася під спорт, тому:
- програмно відключена вся безпеку (ABS, ESP)
- видалений ручник
3-х літрова рядна шістка BMW в одному з кращих моторів серії укупі з 6-ти ступінчастою механікою на машині вагою до півтора тонн реально здатні подарувати емоцію. Навіть коли їдеш спокійно, увечері, з відкритими вікнами і люком, кайфуєш від гулу вихлопу на низьких оборотах. Що й казати про те, коли починаєш крутити мотор=)
Машина в якій абсолютно не замислюєшся про витрату, хоча навіть в режимі навалу і відходу з кожного світлофора з буксом він не піднімається вище 16 літрів.
По трасі так взагалі летиш з комфортом на 6-ій передачі.
За співвідношенням ціна-драйверські емоції які може подарувати автомобіль, e46 поза конкуренцією. Щось настільки ж потужний, керма, на задньому приводі і механіці, в той же прайс по покупці і обслузі в наших краях просто не знайдете - старіші моделі ушатанние, нові коштують більше. У той же час це ще не корч, а цілком придатна для цивільної їзди тачка.
Я власник, з документами все ок.
Дублюйте, повідомленням в вайбер/віз за вказаним номером, на дзвінки не завжди відповідаю.
Друзі, підтримайте нас у соціальних мережах. У будні та у вихідні ми старанно працюємо для того, щоб зробити проект кращим, зручнішим та кориснішим. Кожен ваш лайк надихає нас