Не биток не тотал не утопленик
Автомобіль гідний, не битий та не плаваючий
Повністю в оригіналі жодна деталь кузова не змінювалася і жоден болт не крутився.
Усі вікна рідні
Безпека так само вся рідна
Два підфарбування переднього та заднього крила
На бампері культурно запаяні та зафарбовані ...відбивачі з боків, лицьова частина бампера повністю у рідній фарбі.
Було тріснуте скло фари, замінили якісно та дорого на оригінальне скло Hella.
Автомобіль продавався з розтягнутим ланцюгом, був замінений ланцюг ГРМ із зірками та масляним насосом. У сам двигун ніхто ще не ліз і потреби в цьому немає.
Повністю обслужений, масло змінюється раз на 7т.км оригінал Motul,
У машині працює абсолютно все
Жодних несправностей немає.
Після покупки обслужив і замінив все необхідне понад 2000 $
Вкладень жодних не вимагає зовсім.
Сертифікат та постановка на перший облік витратив 500 $
У комплектації є все, що необхідно
Шкіра, підігрів сидінь, широкий монітор з камерою заднього виду, акустика Hi-Fi з вбудованими сабами, декоративне підсвічування салону, повністю діодні передні та задні поворотники, біксенон з поворотними фарами, авто складання дзеркал та допомога при парковці, передні та задні парктроники, клімат контроль з автономною пічкою для розігріву лобового скла з таймером, 4х4 xDrive та допомога при спуску взимку, зовнішнє підсвічування ручок дверей. Електро регулювання керма та сидінь з пам'яттю, проведи додому і т.д.
Не порівнюйте з першими роками 528 на 3.0 атмосферному, тут 245л.с. розгін 6.3с-100км замість 8.2с Двигун більш вдалий, найдорожче тільки заміна ланцюга (але тут він вже новий)
Авто у США купувався з пробігом 101т. Миль це 160т.км тепер 169 що небагато.
Найчесніший автомобіль без підводного каміння, реально коштує своїх грошей, хто купить не пошкодує.
Друзі, підтримайте нас у соціальних мережах. У будні та у вихідні ми старанно працюємо для того, щоб зробити проект кращим, зручнішим та кориснішим. Кожен ваш лайк надихає нас