Володію 7 років із 2015 року. Оригінальна 540i (не свапнута, не пересип).
Двигун M62B44TU мій гільзований. Пробіг після гільзування близько 40т.км. Замінено в двигуні повністю ВСІ, зібрано на всьому новому, список перераховувати недоречно довго, робив для себе і від'їздив на втіху багато років ...цілорічно 24/7. Все навісне встаткування нове. Підкапотка – відребилжена – немає жодного старого патрубка чи гумки, навіть проводка замінена. Всі датчики в т.ч, бачки, радіатори нові.
МКПП свапнута мною. Одномасовий маховик. Керамічне зчеплення.
Редуктор із блокуванням LSD.
Підвіска. Койловери, стаб 23.5мм, кермовий редуктор від М5 Е39. Машина позбавлена ??кренів, має шикарну керованість.
Вихлоп заслуговує на окрему увагу - тихий цивільний на низьких оборотах і вибуховий ближче до відсічення, звук словами передати неможливо.
Чіп, відсікання 7к, попкорн.
М бампера. Рестайлінг оптика (нові 3" білінзи, задня оптика американка). Все ставив я.
ГБО зняв. Вписано у ТП.
Автомобіль на даний момент не їздить, стоїть в опалюваному гаражі більше ніж півроку.
За технікою вкрай надійне авто, витримує без нічого пікові навантаження з нульовою витратою масла.
Ціна більш ніж виправдана, мінімальний торг.
Друзі, підтримайте нас у соціальних мережах. У будні та у вихідні ми старанно працюємо для того, щоб зробити проект кращим, зручнішим та кориснішим. Кожен ваш лайк надихає нас