Продам свою ракету поціновувачам марки.
Стан на жорстку 4.
По кузову немає іржі та гнилі. Лакофарбове покриття скрізь чудово.
Салон також все чисто і не затерто. Стеля перешитий в алькантару. Сидіння з спинками, що ламаються, і теж не затерті.
Двигун працює відмінно і не жере від заміни до заміни ...масла взагалі! Це рідкість для таких вікових машин та дуже важливий фактор.
Коробка працює плавно без поштовхів та стусанів.
Реальна витрата по місту (якщо не навалювати) 15-17л. Трасою 11-13л.
Гази ніколи не було.
Підвіска вся жива на лемфедер.
Перевіряйте на будь-якому СТО.
У машину дуже багато вкладено грошей та сил.
Продаю через важку ситуацію в країні. Хочу або продати або поміняти на жоповоз малолітражку з невеликою витратою.
Тільки відразу прошу мотлох не пропонувати, тому що я пропоную гідну машину, за яку не соромно. І на вбите барахло дивитися не хочу!
З мінусів:
-кермо треба перешивати 1,5 тис грн
-Насос гідропідсилювача працює слабо. Мені норм, а дівчині буде напевно напружено. Я збирався міняти на б/у насос. Це близько 5-6 тис грн з роботою.
-Кондиціонер трохи труїть трубка треба дозаправляти. ніяк не встиг доїхати запаяти.
Загалом, це всі недоліки, що є. але на тлі всього іншого - це дрібниці, що легко усуваються.
Реальному покупцю – аргументований торг!
На обмін цебра не пропонувати. Потрібна малолітражка чи електричка з моєю доплатою як варіант.
В Україні я третій власник.
У 11-му році її один дід собі пригнав із Німеччини. Толком не їздив.
Потім у нього купила жінка. теж завжди у відрядженнях. Толком машина стояла.
І потім її купив я. Щоправда, вже у своїй сім'ї робив одне переоформлення на дружину. тому власників зазначить 4.
Всім дякую. Чекаю на адекватні пропозиції. Вдалих продажів та покупок.
Перекуп прошу не турбувати.
Друзі, підтримайте нас у соціальних мережах. У будні та у вихідні ми старанно працюємо для того, щоб зробити проект кращим, зручнішим та кориснішим. Кожен ваш лайк надихає нас