МАШИНА В ОТЛИЧНОМ СОСТОЯНИИ, ВЛОЖЕНИЙ НЕ ТРЕБУЕТ НИ КАКИХ, ПОЛНОСТЬЮ ОБСЛУЖЕННАЯ, ЗАМЕНЕНЫ ВСЕ РАСХОДНИКИ, НОВАЯ РЕЗИНА, НОВЫЙ АККУМУЛЯТОР, ВСЕ ВСЕГДА МАНЯЛОСЬ ВОВРЕМЯ И ПО РЕГЛАМЕНТУ.ПО МАШИНЕ ВСЕ РАБОТАЕТ.РОДНОГО ПРОБЕГА 163тыс.км(любые проверки).ДВИГАТЕЛЬ РАБОТАЕТ КАК ЧАСЫ, МАСЛО НЕ БЕРЕТ, ...РАБОТАЕТ ТИХО И РОВНО, ПО ХОДОВОЙ ЧАСТИ НАРЕКАНИЙ НЕТ НЕ КАКИХ, ПОЛНОСТЬЮ ОБСЛУЖЕННАЯ, АВТОМАТ РАБОТАЕТ ИДЕАЛЬНО БЕЗ РЫВКОВ И УДАРОВ, ПЕРЕКЛЮЧАЕТ КАЖДОЮ ПЕРЕДАЧУ ПЛАВНО И ЧЕТКО, ПО ПОЛНОМУ ПРИВОДУ ТАКЖЕ ВОПРОСОВ НЕ КАКИХ, ВСЕ РАБОТАЕТ ИДЕАЛЬНО.МАШИНА В АВАРІЯХ УЧАСТЬ НЕ ПРИЙМАЛА, ВСІ РІДНЕ.САЛОН АВТО В ІДЕАЛЬНОМУ СТАНІ, БЕЗ ПОШКОДЖЕНЬ. класі.Шкіра на комплектаціях «Кінг Ранч» і «Харлі Девідсон». Мотор - V8, 6 літрів, турбіна зі змінною геометрією. 325 л.с. американських сил. Крутний момент у районі 800 Нм. Олії влазить близько 14 літрів, ллю 5W-40. Така кількість олії обумовлена ??тим, що крім мастила та охолодження воно бере участь у створенні високого тиску палива (тут гідравлічні форсунки). Фільтри - один повітряний, два паливні, один масляний. Рекомендований пробіг до заміни - 8000 км, я міняю зараз через 7тис. Трансмісія – 5-ступінчастий автомат (5R110W Torqshift). Надійний, із великим запасом. Досить цікавий (насправді у ньому шість передач). Заміна олії - 90 тис. км. Три режими - 4х2, 4х4Н, 4х4L. Підключення 4х4Н - у русі, просто повертаємо перемикач. Для 4х4L - зупиняємось. Хаби включаються як пневматикою, і примусово руками. У задньому диференціалі самоблок. ДУЖЕ ТЕРМІНОВИЙ ПРОДАЖ, МАШИНУ ВІД ВЛАСНИКА, ПРОДАМ МАШИНУ З ПОВНОЮ РЕЄСТРАЦІЄЮ НА НОВОГО ВЛАСНИКА, МАШИНОЮ БУДЕ ДУЖЕ ЗАДОВОЛЕНО.
Друзі, підтримайте нас у соціальних мережах. У будні та у вихідні ми старанно працюємо для того, щоб зробити проект кращим, зручнішим та кориснішим. Кожен ваш лайк надихає нас