Перше що хотілося б сказати кінь-вогонь) на ходу щодня, встановлено але не вписано ГБО, сидіння іномарка (ну дуже зручні якщо Ви не вище 175 зростання) кермо залиліпчене (зменшене), стоїть правильний ксенон (у лінзах, зустрічку не сліпить), коробка 5-ти ступка, двигун рідний 1,3 БЕЗ кап ремонту, ...рідний пробіг 145 тис. є нюанси по кузову (видні на фото). Стоїть сигналізація, центральний замок зроблений тільки на передні двері (задні відкриваю тільки якщо щось в магазині купив), машина возить тільки мене, іноді мене і дружину, ніяких полів або великих вантажів машина не бачила, фаркопа теж не було, в ДТП не брала участі., єдині підкраси зроблені якимись рукожопами ще до мене це те, що на задніх арках
З того що було змінено:
- Стоїть редукторний стартер BOSCH (крутить дуже спритно)
- Варто АКБ BOSCH
- Генератор АТЕК 85А
- Ступові підшипники по колу FAG
- Залита гальма BOSCH
- Нещодавно поставлені свічки BERU
- Бронепроводи ТЕСЛА
- Минулого тижня поміняно ліву гранату (АВТОВАЗ оригінал)
- Задні амортизатори BILSTEIN
- Задні пружини K - FLEX
- Задні фари ОСВАР
- Ксенон + ангельські очі
- Процесорна магнітола Піонер (куплена за 250 $)
- Динаміки зашиті в полицю (2 х 100Вт) (куплені за 150 $)
- Машина в міру тонована (можна їздити не здираючи тонування, перевірено)
На останньому фото запчастини куплені про запас, йдуть у подарунок
Машина робилася для себе, все, що змінювалося, бралося найякісніше (бо я працював на СТО). Продаж у зв'язку з купівлею іншої машини,
Я їздив за довіреністю, але вона закінчилася в лютому цього року, господар по ТП зараз у Чехії.
Друзі, підтримайте нас у соціальних мережах. У будні та у вихідні ми старанно працюємо для того, щоб зробити проект кращим, зручнішим та кориснішим. Кожен ваш лайк надихає нас