Продам свій лексус. Я власник з документами повний порядок.
Причина продажу переїхала з Одеси в Овідіополь минулого літа. Для міста машина була клас, а тут кататися та й нашими дорогами між Одесою та Овідіополем так собі. Є необхідність замінити паркетник.
Пробіг реальний. Спеціально перевів за ...кілометр в оголошенні. Менше 5000 миль тому був повністю накопичений двигун. Запитань щодо його роботи немає. Коробка перемикає без стусанів.
Під час ремонту було замінено кілька датчиків на нові оригінальні. Лямбда та ще щось не пам'ятаю вже. Кат вирізаний, відшитий. Гальма теж майже нові, багато чого було загалом зроблено. Салон реставрувався, таких пробігів, на жаль, японська шкіра не витримує.
Відразу від дурних питань. Машина пофарбована човником, коли брав проміряв всю (беріть із собою товщиномір і на місці перевіряйте, нашліпок шпаклі немає). За словами минулого власника, був удар по морді. Змінювався бампер (можу помилятися вже але може і якесь крило).
Усі скла рідні.
З поточних проблем:
1. По дрібницях ходовку за зиму треба перевірити, начебто кульові під заміну та реактивна тяга
2. Змарнує шланг від бочка гідропідсилювача ~40$ в оригіналі.
3. Дві форсунки бажано поміняти. На стенді коли чистили, вони потроху стравлюють. Симптом до заміни видно зазвичай улітку. Після тривалої поїздки коли спекотно, якщо залишити машину на півгодини/годину, потім вперше заводити протоплює, не з півоберта заводиться. Якщо заглушити і спробувати знову – все як належить. На холодну цю проблему немає.
4. Не працюють парктроніки, тому що бампер минулий господар поставив мабуть з розбирання, а в ньому немає гнізд.
5. Датчиків тиску коліс немає.
Все інше в порядку. Приїжджайте дивіться. Постарався максимально відразу описати, щоб уникнути зайвих питань. На усунення технічних проблем трохи скину.
Друзі, підтримайте нас у соціальних мережах. У будні та у вихідні ми старанно працюємо для того, щоб зробити проект кращим, зручнішим та кориснішим. Кожен ваш лайк надихає нас