Машина на ходу, після аварії їздила ще 2 дні. Радіатор пробитий і підтікає (під заміну), доливши охолоджуйку (є 2л оригінально) проїде км 100-300 без доливу. Всі інвойси зі СТО є.
Обслугована у Оф. Дилера у Черкасах та клубному СТО Києва на подолі. У 19-20р. повністю обслужили ходову у ...оф.диллера, тоді ж дивилися компресію циліндрів все за регламентом. Олія в коробці міняно 3-4 місяці тому. Влітку 21г поставили біля оф. дилера оригінальне зчеплення, тоді ж поставили маховик з донора(на донорі було 87т.к. пробігу), влітку 21г у клубному СТО поставили рульову рейку з розбирання(пробіг донора по одометру був 123т.к.) доки на рейку є, гарантія була підлога року, можливо ще збереглася, спалахує чек рейки, начебто можна прибрати, я не впізнавав брав її з чеком під заміну рейки.
Їздить на воговському або сокарівському звичайному бензі іноді лив нано перед заміною масла. Стоїть газ (воговським або сокарським газом заправляв) на вихідних їздив тільки на бензі, багато їздила по трасі (весь капот у сколах, капот по нормальному під заміну), на початку літа 21г. прилетів камінчик у лобове, скол залив смолою, тріщина не з'являється.
Олія оригінальна мінялася у дилера, майже при кожній заміні олії змінювалися фільтри салону і двигуна (не оріг), олію змінювали на 7-8тис. або коли почорніє через нановський бенз (зараз масло під заміну вже).
На лівій задній чверті з'явилася іржа у дверях, не під варіння ще, але треба щось з нею робити.
За газом стоїть новий редуктор (ставив за 2 дні до аварії) Tomasetto AT-09 Nordic до 170 сил, восени 21г. змінювалися форсунки "Barracuda" швидкісні планкою..Низ підігріву водія не працює, обірвався ТЕН, склопідйомник водія через холод обірвався трос, решта без нарікання, кондишень гаразд.
Друзі, підтримайте нас у соціальних мережах. У будні та у вихідні ми старанно працюємо для того, щоб зробити проект кращим, зручнішим та кориснішим. Кожен ваш лайк надихає нас