Subaru Impreza WRX 2006. Володію цим авто рівно рік. Машина вихідного дня, 7 тисяч пробігів за рік. За цей рік змінювалося: зчеплення (комплектом), ремінь ГРМ, ролик ГРМ, помпа, AVCS, насос ГУР, свічки, котушки, олія в коробці, роздатці та двигуни. Місяць тому замінив масло у двигуні і фільтр ...через 7к пробігу.
По авто: бадьора та гарна машинка. Повний привід та 230 к.с. дають результат 0-100 за 5.9 секунд. Фари ксенон, розпірки спереду і ззаду, в багажнику стоїть підсилювач JBL + додаткові колонки в салоні, спортивні передні сидіння, клімат контроль, датчики надування турбіни і температури вихлопних газів, турботаймер, відкриття багажника з брелока. З мінусів: нещодавно почала постукувати задня ліва стійка (200 $), лкп заднього бампера (100 $).
Причина продажу: хочу турбовий форик.
Друзі, підтримайте нас у соціальних мережах. У будні та у вихідні ми старанно працюємо для того, щоб зробити проект кращим, зручнішим та кориснішим. Кожен ваш лайк надихає нас