Писати на Вайбер.
2JZ-GTE VVTi від Aristo JZS161.
Brain Crower IN272/EX272 розподілвали.
Brain Crower посилені пружинки Клапанів.
Форсунки Bosch 2200cc, Ethanol compatible.
Котушки NGK.
Равнодлінний випускний колектор Soara Performance.
Турбіна Borg Warner S366SX.
Впускний маніфолд Full Throttle ...Garage
Систем упорскування водометанола AEM з керуванням від VEMS ECU (основний ЕБУ).
VEMS display, з безліччю параметрів від ЕБУ.
Тришаровий алюмінієвий радіатор ОЖ.
Внесений паливний насос DW 420LPH.
Паливна магістраль збільшеного діаметру.
Паливний регулятор AEM.
Кондиціонер прибраний, але можна повернути, при бажанні.
АКПП свіжа, з Японії, з пробігом 37т.км. Доопрацьована шляхом установки Transgo shift kit.
Гідротрансформатор на 4000об/хв stall speed від 2way.
Величезний виносної радіатор охолодження масла АКПП.
Задній редуктор з блокуванням.
Амортизатори з регулюванням жорсткості TRD. Пружини занижені, з підвищеною жорсткістю, від TRD.
Задній підрамник, все сайлентблоки і втулки - поліуретан Strongflex.
Передні гальма 4pot від Lexus GS.
Фари відполіровані і затягнуті бронеплівкою.
Диски будуть інші, не як на фото - IMPUL разношірокіе R17 8J/9J, з шикарним вильотом.
Передні сидіння від Nissan GT-R.
Живий кузов.
На даний момент машина має дві прошивки: на UPG100 і мікс 50/50 UPG100 + E100 спирт.
До заміни валів їхала 11.3 квотер, на наддуванні 2.0бар. Кращі 100-200 - 5.9сек.
На новому сетап виміри вироблялися.
Друзі, підтримайте нас у соціальних мережах. У будні та у вихідні ми старанно працюємо для того, щоб зробити проект кращим, зручнішим та кориснішим. Кожен ваш лайк надихає нас